Valitse sivu

Palvelumuotoilu ja muotoiluajattelu

Oppaasi palvelumuotoilun, muotoiluajattelun ja palvelumuotoiluajattelun maailmaan!

Tässä oppaassa pohditaan muotoiluajattelun ja palvelumuotoilun eroja ja yhtäläisyyksiä sekä lopulta sitä, mikä on niiden toimintatavoite ja miten se saavutetaan. Niillä on sama asiakaskokemuksen parantamisen tehtävä ja sinänsä myös tavoite on yhtäläinen, mutta tiet tavoitteeseen eroavat hieman.

Ensin esitellään viitekehykset samalla, kun niitä vertaillaan toisiinsa. Lopuksi pohditaan, mitä hyötyä niistä on yhdessä ja käytännössä.

Lataa ja lue kaikki, mitä sinun tulee tietää muotoiluajattelusta ja palvelumuotoilusta!

Kyllä, haluan oppia lisää palvelumuotoilusta ja muotoiluajattelusta!

4 + 1 =

Oppaasi palvelumuotoilun ja muotoiluajattelun maailmaan

Design thinking on ketterän kehityksen ratas

Palvelumuotoilulla asiakaslähtöisiä tuotteita

Mitä seuraavaksi?

Lataa oma oppaasi!

Contribyte tarvitsee tietojasi voidaakseen kehittää teille mahdollisimman sopivia palveluja. Emme jaa tietojasi eteenpäin, emmekä tule lähettämään sinulle muuta kuin tähän oppaaseen liittyvää materiaalia. Voit lukea lisää rekisteriselosteestamme täältä.
Share This