Asiakaslähtöisyyden kehittäminen

Varmista, että asiakaskokemus kulkee kautta linjan yrityksessänne.

Maria Wan

Maria Wan

Palvelumuotoilukonsultti

Pääkouluttaja Puhelin: +358 40 586 8899 maria.wan@contribyte.fi

Asiakaslähtöisyyden kehittäminen

Moni yritys sanoo olevansa asiakaslähtöinen, mutta harva asiakas kokee samoin. Asiakaslähtöisyyden tulisi syleillä koko organisaatiota johdosta myyjiin, ja siksi myös asiakaskokemus kuuluu kaikille organisaatiossa. Asiakaslähtöisyyden kehittäminen -koulutuksessa saat keinoja siihen, että asiakaskokemus kulkee kautta linjan yrityksessänne. Koulutuksen lisäksi voimme auttaa asiakaslähtöisyyden nykytilan määrittämisessä sekä tavoitteiden saavuttamisen keinoissa. 

Teoriaa sekä keskustelua

Tämä koulutus tarjotaan ainoastaan yritys-, osasto- tai tiimikohtaisesti, jotta asioita voidaan pohtia käytännön ja arjen kannalta. Jokainen koulutus muokataan organisaation mukaiseksi. Luvassa on asiakaslähtöisyyttä teorian muodossa ajattelun stimuloinniksi sekä tehtäviä, pohdintoja ja keskustelua.

Tämän kurssin jälkeen

  1. Osallistujilla on selvä käsitys siitä, mitä asiakaslähtöisyys tarkoittaa käytännössä ja mitä toimenpiteitä se heiltä vaatii.
  2. Asiakasymmärrys ja sisäisen yhteistyön merkitys kasvavat.
  3. Osataan katsoa toimintaa asiakkaan silmin.
  4. Työyhteisökokemus vahvistuu.
  5. Osallistujilla on toteutusta vaille oleva asiakaslähtöisyysstrategia.

Koulutuksen esimerkkisisältö:

  • Tutustuminen aiheeseen ja tavoitteen asetanta
  • Asiakaslähtöisyys, mitä se on?
  • Kestävä asiakaslähtöisyys edellyttää hyvää työyhteisökokemusta
    • Miten se tehdään?
    • Arvot ja visio ohjaavat; kulttuuri on perusta
    • Sisäinen yhteistyö ja kommunikointi
    • Erilaiset osastot ja ihmiset: tunnista tarpeet ja motivaatio
    • Miten heittää palloa osastolta toiselle?
    • Osallistaminen, osaaminen, delegointi ja muita toimivia tapoja
    • Työyhteisön pelisäännöt
  • Hyvä palvelu edellyttää palvelun tasalaatuisuutta
    • Toimivan palvelustrategian suunnittelua
  • Asiakasarvon luominen pääosassa
    • Miten luoda asiakasarvoa läpi organisaation?
    • Miten sitä voi mitata ja mallintaa?
    • Asiakaslähtöisyyden jalkauttamisen keinoja
  • Asiakaskokemus on eniten tunnetta
    • Miten johtaa asiakaskokemusta?
    • Asiakaskokemusstrategian pohtimista
  • Yhteenveto ja päivän päätös

Kenelle

Koulutus on tarkoitettu tuotekehitystä tekeville yrityksille, jotka haluavat nostaa asiakaskokemuksensa tasoa tai kehittää poikkiorganisatorista yhteistyötä. Koulutus voidaan toteuttaa valitulle joukolle, tietylle osastolle tai koko henkilökunnalle.

Hinta

Yhdenpäivän yrityskohtaisen koulutuksen hinta on 6000€ + alv. Hintaan lisätään mahdolliset matkakulut. Asiakas on vastuussa koulutuksen käytännönjärjestelyistä. Sovi teille sopivasta toteutustavasta!

Sisäinen yhteistyö tuottaa onnistuneen asiakaskokemuksen!

Pyydä räätälöintiä tai kysy lisää!

Maria Wan – 040 586 8899

Timo Leppä – 0400 924 830

training@contribyte.fi

Yrityskohtainen koulutuspyyntö - Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin kehittäminen

4 + 7 =

Share This