Asiakaskokemus - Ponssen työnohjaus paremmaksi Jiran avulla

Ponssen käyttöön ottamalla tuotekehityksen työlistasovellutuksella Atlassian Jiralla voidaan hallita kaikkia tuotekehitykseen liittyviä tehtäviä. Sovelluksen kautta kulkevat esimerkiksi
asiakaspalautteet.

Ponsse

Ponsse on maailman johtavia metsäkonevalmistajia, jonka asiakaslähtöistä toimintaa ohjaa edelleen metsäkoneyrittäjien toiveet ja tarpeet. Ponssen tuotteet kattavat laajasti ne lukuisat vaatimukset, joita tehokas puunkorjuu eri puolilla maailmaa koneyrittäjille asettaa: Puulajit vaihtelevat petäjästä eukalyptukseen, tekniikan on kestettävä tropiikin helteitä ja arktisia pakkasia, koneen on kuljettava maastoa säästäen ja kiivettävä ripeästi jyrkimmätkin rinteet.

www.ponsse.com

"Luovaa ja joustavaa toimintaa", Ponssen kommentit Contribytestä

 

Kun metsäkoneita valmistavalla Ponssella tuli ajankohtaiseksi ottaa käyttöön uusi työlistasovellus, yhteistyökumppaniksi valittiin Contribyte Oy. Sovelluksen toteutuksessa hyödynnettiin Contribyten Jira-ohjelmistoa. Ponssella yhteistyötä kuvaillaan sujuvaksi ja rennoksi.

Contribyte Oy pyrkii auttamaan asiakkaitaan tuottamaan lisäarvoa digitaalisilla tuotteillaan ja palveluillaan. Kumppanin valintaan vaikutti, että Ponsse Oyj:n ict-osasto oli jo aiemmin tehnyt yhteistyöstä Contribyten kanssa. Ponssen suunnittelu- ja kehityspäällikkö Antti-Lassi Tikan ja konsernin laatupäällikkö Jani Laherton mukaan yhteistyö on sujunut hyvin.

Sanat joustavuus ja luovuus kuvaavat hyvin Contribyten toimintaa“, Tikka summaa.

 

"Räätälöityjä lopputuloksia", Ponssen kokemus Contribyten palvelusta

 

Ponssen käyttöön ottamalla tuotekehityksen työlistasovellutuksella voidaan hallita kaikkia tuotekehitykseen liittyviä tehtäviä. Sovelluksen kautta kulkevat esimerkiksi asiakaspalautteet. Sovelluksen toteutuksessa hyödynnetyllä Contribyten Jira-ohjelmistolla voidaan Tikan mukaan luoda räätälöity lopputulos kullekin asiakkaalle sopivaksi.

“Contribyten konsultti kävi täällä Vieremällä pitämässä workshopeja, joissa luotiin, testattiin ja hiottiin toimintamalleja. Joka vierailulla mentiin asiassa eteenpäin”, Tikka kuvailee yhteistyön kulkua.

Tikka kertoo, että uuden työlistasovelluksen käyttöönoton myötä tehtäviä on saatu priorisoitua aiempaa tehokkaammin. Myös läpinäkyvyys organisaatiossa on Tikan mukaan lisääntynyt.

Läpinäkyvyys organisaatiossa on mukaan lisääntynyt.

 

Ponssen ja Contribyten välistä yhteistyötä Tikka ja Laherto kuvailevat sujuvaksi, vapaaksi ja rennoksi. Contribyte on vastannut Ponssen esittämiin toiveisiin.

“Contribytelle voi kertoa ongelmasta, ja he tarjoavat ratkaisua jo ennen kuin apua varsinaisesti pyydetään“, Laherto toteaa.

Läpinäkyvyys organisaatiossa on lisääntynyt.

 

Ponssen asiakaskokemukseen liittyviä Contribyten palveluita

Tuotekehityksen työkalujen palvelut, konsultointi ja lisenssit

Tuotekehityksen kehittämisen oleellisempien työkalujen optimointi, kehittäminen ja lisenssit:Atlassian Jira, Confluence, ServiceDesk, CollabnetVersionOne, IBM, Microsoft ja Git. .

Tiimien valmennukset

Toimivat tiimit ovat jokaisen organisaation perusta. Valmennamme tiimit voittaviksi! 

Tuoteorganisaatioiden koulutukset

Tuoteorganisaatioiden monipuoliset koulutukset. Koulutukset niin tiimien kuin tuote- ja palveluorganisaation menestymiseen kaikilla tasoilla.

"Contribytelle voi kertoa ongelmasta, ja he tarjoavat ratkaisua jo ennen kuin apua varsinaisesti pyydetään", Laherto toteaa.

 

Ota yhteyttä!

Laita viestiä alla olevalla kaavakkeella, ota suoraan yhteyttä tai katso yhteystietomme.

Lasse Mikkonen, CTO, Atlassian ja muut työkalut, 040 543 9845
Henri Hämäläinen, toimitusjohtaja, 050 487 3291
Timo Leppä, koulutukset, tiimivalmennukset, 0400 924 830
Tanja Suomalainen, Oulun toimipiste, 040 512 2610
Harri Pendolin, tuotejohtaminen ja palvelumuotoilu, 040 582 0865

9 + 1 =

Share This