Saa asiakkaasi rakastamaan tuotteitasi.
Palvelumuotoilu kuuluu kaikille.

Contribyteltä saat palvelumuotoilun kehittämisen
taitoja ja konsultointia. Menestystarinoita syntyy
vain yrityksissä, joissa asiakaskokemus kuuluu koko henkilöstölle.

 

Asiakaslähtöisyyden kehittäminen

 

Koulutukset ja osaamisen kehittäminen

 

Apuja ja käsipareja palvelumuotoiluun

 

Contribyte auttaa yrityksiä omaksumaan ja omistamaan palvelumuotoilunsa - miksi ostaa ulkopuolelta, kun voi tehdä itse?

 

Asiakaslähtöisyyden kehittäminen

Meidän mielestämme asiakaskokemus kuuluu kaikille organisaatiossa. Siksi palvelumuotoilun pitäisi syleillä koko organisaatiota tuotekehityksestä myyntiin – oli kyse uudesta tai jo markkinoilla olevasta tuotteesta tai palvelusta. Asiakkaan odotukset ja tarpeet muuttuvat kaiken aikaa ja siksi menestyvä yritys osaa ennakoida niitä tai ainakin reagoi niihin nopeasti.

Contribyte on luotettu ja kokenut kumppanisi, kun haluat varmistaa, että asiakaskokemus kulkee kautta linjan yrityksessäsi. Meillä on tarjota yrityksellesi räätälöity setti palvelumuotoilun työkaluja ja -tapoja, jotta pääsette haluttuun tavoitteeseenne. Lisäksi autamme asiakaslähtöisyyden nykytilan määrittämisessä sekä tavoitteiden saavuttamisen keinoissa. Sano ”heippa” siiloille.

Tutustu yrityskohtaiseen asiakaslähtöisyyden kehittämiseen poikkiorganisatoriseksi.

Koulutukset ja osaamisen kehittäminen

Koulutamme ja kehitämme palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen osaamista jo tuotekehityksen yhteyteen sekä palvelun edelleen kehittämiseen, kun tuotteesi on jo markkinoilla. Kun oppii integroimaan palvelumuotoilun jo mahdollisimman aikaiseen vaiheeseen tuotekehitystä, yrityksestäsi tulee ennakoivampi, itseohjautuvampi, osaavampi ja aidosti asiakaslähtöinen.

Contribyten asiantuntijat mahdollistavat saumattoman asiakaskokemuksen jo alkumetreiltä asti. Katso koulutus tästä.

Koulutuksissa päivität oman osaamisesi ja verkostoidut muiden kanssa. Mukaasi saat palvelumuotoilun työkalupaketin juuri sinulle/ teille räätälöitynä. Yrityskohtaisten valmennusten avulla kehität tiimejä, organisaatiota, yhteisiä käytäntöjä ja asiakaskohtaamisia. Varmistat palvelumuotoilulla, että asiakaslähtöisyys ja –kokemus kulkee läpi organisaation.

Apua ja käsipareja

Tarvitsetko apua asiakaskokemuksen, palveluajattelun tai -muotoilun ja jalkauttamiseen? Joskus on vaikea nähdä metsää puilta tai oma aika tai taidot eivät riitä. Silloin on hyvä pyytää palvelumuotoilun ammattilainen apuun. Teemme paljon, vähän tai juuri sen verran kuin tarvitset, mutta meille on myös tärkeää tuottaa oppivia organisaatioita ja synnyttää osaamista yritysten sisällä. Contribyte on mukanasi palvelumuotoilun juuri siinä vaiheessa niin sopivasti kuin yrityksesi tarve vaatii.

Apuamme voit hankkia sekä tunti- tai projektimallilla että jatkuvana palveluna. Tutustu myös Palvelumuotoilun työpajoihimme. Olisiko niistä apua? Älä myöskään jätä palvelumuotoilijoitasi yksin.

Ota yhteyttä!

Laita viestiä alla olevalla kaavakkeella, ota suoraan yhteyttä tai katso yhteystietomme.

Lasse Mikkonen, CTO, Atlassian ja muut työkalut, 040 543 9845
Henri Hämäläinen, toimitusjohtaja, 050 487 3291
Timo Leppä, koulutukset, tiimivalmennukset, 0400 924 830
Tanja Suomalainen, Oulun toimipiste, 040 512 2610
Harri Pendolin, tuotejohtaminen ja palvelumuotoilu, 040 582 0865

10 + 9 =

Share This