Palvelukuvaus - Contribyte työkalupalvelu

Palvelukuvaus – Contribyte työkalupalvelu

Contribyte työkalupalvelu koostuu modulaarisista osista. Palveluun voidaan koota tarpeen mukaan osia neljästä pääosasta:

1. Sovellusylläpito

Palvelu tarjoaa kattavan sovellusympäristön, joka on toimintavarma ja sisältää kaikki tarvittavat osat DevOps alueelle.

Sovelluksen ylläpitopalvelun voi ottaa kattamaan joko yrityksen omassa palvelinympäristössä pyöriviin sovelluksiin tai käyttää työkalupalvelun mukana tulevaa palvelinkapasiteettia. Sovellukset toimivat lähtökohtaisesti 24/7. Vikatilanteiden korjaaminen tapahtuu tukipalvelusopimuksen puitteissa.

Perustason varmennus tehdään virtuaalipalvelimen snapshot toiminnolla kerran päivässä, 7 päivän kierrolla. Lisäpalveluna ovat saatavissa kattavammat vaihtoehdot, kuten tietokanta varmennukset, automaattipalautukset testiympäristöön, varmennuspakettien toimittaminen.

2. Tukipalvelut 

Tukipalvelut takaavat yritykselle riittävän ja kustannustehokkaan avun käyttäjien auttamiseen ja mahdollisten häiriötilanteiden korjaamiseen.

Palvelun SLA (Service Level Agreement) taso voidaan määritellä tarkasti halutulle tasolle.
Perustasolla palveluun kuuluu Online Service Desk 9-17 EET.

Lisäoptioilla palvelua voidaan laajentaa seuraavasti:

– Pidennetty palvelua-aika, aina 24/7 asti
– Lyhemmät vaste-ajat: vastaus- ja/tai ratkaisuaika
– Sähköposti ja/tai puhelintuki
– Nimetyt tukihenkilöt

3. Lisensointipalvelun

Lisensointipalvelun avulla hallitset kaikkien työkalupalvelun piirissä olevien sovellusten lisenssejä yhdellä kertaa. Palvelu kattaa lisenssien ylläpitojen uusinnat, lisähankinnat, lisenssikäytön raportoinnin ja lisenssimäärien optimoinnin. Lisenssit laskutetaan joko erikseen tai osana palvelua riippuen tarpeesta.

4. Konsultointipalvelu

Konsultointipalvelu tarjoaa asiakkaalle ennakoitavan ja suunnitelmallisen mallin työkalupalvelussa olevien toimintojen tehokkaaseen hyödyntämiseen ja kehittämiseen. Olemme paketoineet useimmin käytetyt palvelut paketeiksi:

– Contribyte Tools työkalupalvelun käyttöönotto
– Integrointi
– Koulutukset

Jatkuvan kehittämisen mallissa määritetään asiakkaan kehittämistarve vuositasolla ja paketoidaan työ kuukausitason tavoitetuntimääräksi, jonka puitteissa asiakkaan priorisoimalla työjonolla kehitetään kulloinkin tärkeimpänä nähtyä aluetta.

Palvelu sisältää myös vuosittaisen konsultointityön puitesopimuksen mahdollisten suurempien kehitystöiden varalta. Puitesopimuksella varmistetaan hintataso ja saatavuus myös vaativimmille tai äkillisille tarpeille. Konsultointipalveluun on valittavissa kaikki Contribyten tarjonnassa olevat konsultointialueet: prosessien arviointi ja parantaminen, portfolion-, vaatimus- ja testauksenhallinta, automatisoinnit, työkalu- ja menetelmäkoulutukset sekä muut.

Ota yhteyttä ja lähetä vaikka whatsapp!

Voit lähestyä meitä alla olevalla kaavakkeella tai ottaa suoraan yhteyttä:

Henri Hämäläinen, toimitusjohtaja, 050 487 3291

Lasse Mikkonen, CTO, työkalut, 040 543 9845

Tanja Suomalainen, Oulun toimipiste, 040 512 2610

Timo Leppä, koulutukset, 0400 924 830

Harri Pendolin, tuotejohtaminen ja palvelumuotoilu, 040 582 0865

 

2 + 9 =

Share This