Valitse sivu

Palvelukuvaus - Contribyte SaaS työkalupalvelu

Työkalupalvelun palvelukuvaus

 

Contribyte työkalupalvelu on modulaarinen. Palvelun sisältö kootaan asiakkaan tarpeen mukaan neljästä pääosasta. Palvelupaketin koko ja sisältö muotoillaan asiakaan tarpeen mukaan. Joskus halutaan minimitaso, joka on verrattavissa Cloud tarjontaan. Joskus taas halutaan apua työkalujen jatkuvaan kehittämiseen ja palveluun otetaan mukaan jatkuvaluonteinen käytön tehostaminen, pelikirja-ohjeistukset ja vaikka sparraus tiimi- ja/tai tuotejohdon-tasolla. Säätöjä voidaan myös muuttaa vaikka kerran kuukaudessa, jos tarpeet tai budjetit muuttuvat.

Contribyte työkalu-palvelun voi saada kaikille Contribyten tukemille tuotteille. Suosituimpia palveluita ovat Atlassian Jira, Confluence, ServiceDesk, VersionOne, IBM Rational, Azure DevOps, GitHub ja GitLab

 

1. Sovellusylläpito

Palvelu tarjoaa kattavan sovellusympäristön, joka on toimintavarma ja sisältää kaikki tarvittavat osat DevOps ja Agile-kehityksen hallitsemiseen.

Sovelluksen ylläpitopalvelun voi ottaa kattamaan joko yrityksen omassa palvelinympäristössä pyöriviin sovelluksiin tai yhdistää SaaS-paketiksi työkalupalvelun lisäpalveluna saatavalla palvelinkapasiteetilla. Sovellukset toimivat lähtökohtaisesti 24/7 niitä myös seurataan automaattisesti. Vikatilanteiden korjaaminen tapahtuu tukipalvelusopimuksen puitteissa.

Perustason varmennus tehdään virtuaalipalvelimen snapshot toiminnolla kerran päivässä, seitsemän päivän kierrolla. Lisäpalveluna ovat saatavissa kattavammat vaihtoehdot, kuten tietokanta varmennukset, automaattipalautukset testiympäristöön, varmennuspakettien toimittaminen.

2. Tukipalvelut 

Tukipalvelut takaavat yritykselle riittävän ja kustannustehokkaan avun käyttäjien auttamiseen ja mahdollisten häiriötilanteiden korjaamiseen.

Perustasolla palveluun kuuluu Online Service Desk 9-17 EET.
Lisäoptioilla palvelua voidaan laajentaa seuraavasti:

– Pidennetty palvelua-aika
– Testiympäristöt, päivitysten ja vianselvityksen tehostamiseksi
– Tihennetty päivityssykli
– Sähköposti ja/tai puhelintuki
– Nimetyt tukihenkilöt

3. Lisensointipalvelun

Lisensointipalvelun avulla hallitset kaikkien työkalupalvelun piirissä olevien sovellusten lisenssejä yhdellä kertaa. Palvelu kattaa lisenssien ylläpitojen uusinnat, lisähankinnat, lisenssikäytön raportoinnin ja lisenssimäärien optimoinnin. Lisenssit laskutetaan joko erikseen tai osana palvelua riippuen tarpeesta.

4. Konsultointipalvelu

Konsultointipalvelu tarjoaa asiakkaalle ennakoitavan ja suunnitelmallisen mallin työkalupalvelussa olevien toimintojen tehokkaaseen hyödyntämiseen ja kehittämiseen. Olemme paketoineet useimmin käytetyt palvelut paketeiksi:

– Contribyte Tools tai Cloud+ työkalupalvelun käyttöönotto
– Integroinnit muihin järjestelmiin
– Koulutukset
– Konfigurointi ja konseptointityöt mm. pääsynhallinta, objektimallit

Jatkuvan kehittämisen mallissa määritetään asiakkaan kehittämistarve vuositasolla ja paketoidaan työ kuukausitason tavoitetuntimääräksi, jonka puitteissa asiakkaan priorisoimalla työjonolla kehitetään kulloinkin tärkeimpänä nähtyä aluetta.

Palvelu sisältää myös vuosittaisen konsultointityön puitesopimuksen mahdollisten suurempien kehitystöiden varalta. Puitesopimuksella varmistetaan hintataso ja saatavuus myös vaativimmille tai äkillisille tarpeille. Konsultointipalveluun on valittavissa kaikki Contribyten tarjonnassa olevat konsultointialueet: prosessien arviointi ja parantaminen, portfolion-, vaatimus- ja testauksenhallinta, automatisoinnit, työkalu- ja menetelmäkoulutukset sekä muut.

Contribyte yhteystiedot

Lasse Mikkonen, teknologiajohtaja 040 543 9845
Harri Pendolin, tuotejohtaminen 040 582 0865
Markku Nurmela, valmennuspalvelut 040 501 5094
Timo Leppä, koulutuspalvelut 0400 924 830
Niklas Tikkala, työkalun palvelupäällikkö 040 681 8585
Henri Hämäläinen, toimitusjohtaja 050 487 3291

Sähköposti - info@contribyte.fi tai etunimi.sukunimi@contribyte.fi

Laita viestiä

6 + 10 =

Share This