Saamme organisaatiot hyödyntämään täyden potentiaalinsa digitaalisuutta hyödyntävien ratkaisujen ja tuotteiden kehittämisessä
Tulevaisuuden Tuotekehitys -blogimme
Bloggaamme tuoteorganisaatioiden kehittämiseen liittyvistä aiheista. Mielenkiintoisia aiheitamme on muun muassa tiimit, ketterät menetelmät, tuotekehityksen työkalut, portfolion hallinta ja tuotejohtaminen.
Aikaa ajatuksille – paranna ketterän tiimin ongelmanratkaisua
Ongelmanratkaisu vaatii aikaa ajatella. Pysäytä siis loputon suorittaminen ja varaa rohkeasti aikaa ajattelulle!
Mitä on tuotteistaminen?
Mitä on tuotteistaminen? Onko se mainos ja hintalappu, vai jotain laajempaa? Tuotteistus on vakiointia, josta voi olla kaupallista etua.
Uusi Scrum Master – nappaa täältä vinkit roolin hoitamiseen!
Tuliko sinusta uusi Scrum Master? Lue täältä parhaat vinkit ja ohjeet roolin menestyksekkääseen hoitamiseen!
Tuotepäällikkö, tuotteen vai tarpeen omistaja?
Onko järkeä pohtia sitä, omistaako tuotepäällikkö tuotteen vai asiakastarpeen? Meistä on, se nimittäin voi ratkaista firman tulevaisuuden.
Talviset kumparelaskuterveiset Akseli Ahvenaiselta
Contribyte tukee nuorta kumparelaskijaa Akseli Ahvenaista hänen matkallaan kohti Pekingin talviolympialaisia. Saimme Axulta viestin, jossa hän kertoo viimeisimpiä kuulumisiaan alppilukiosta ja kumparelaskuleireiltä!
Jira Service Desk -tuotteesta vaihtui muutakin kuin vain nimi
Jira Service Desk muuttuu Jira Service Managementiksi! Lue blogista, mitä tämä muutos tarkoittaa käytännössä.
Mitä on muotoiluajattelu, palvelumuotoilu ja palvelumuotoiluajattelu?
Design thinking, service design ja service design thinking puhuttavat – mutta miten ne eroavat toisistaan? Lue blogista palvelumuotoilun ja muotoiluajattelun vertailu!
Tuotteen mittarit elinkaaren eri vaiheissa – Lue vinkit!
Tuotteen mittarit vaihtelevat elinkaaren eri vaiheissa, koska niissä on tärkeää mitata erilaisia asioita. Lue parhaat vinkkimme blogista!
Atlassian lopettaa Server -tuotteiden tuen ja keskittää voimat Data Centeriin ja Cloud:iin
Atlassian ilmoitti lopettavansa Server tuotteiden myynnin helmikuussa 2021, sekä lopettavansa tuen kokonaan kolmen vuoden siirtymäjaksolla vuonna 2024. Atlassian keskittää voimansa pilvipalvelun kehittämiseen, sekä Data Center ratkaisun kehittämiseen.
Käyttäjätarinat ja iso kuva
Käyttäjätarinat auttavat kehitystiimiä muistamaan käyttäjän tarpeen. Lue blogista, mitä käyttäjätarinoissa kannattaa huomioida!
Sprint Review ja Demo – yhdessä vai erikseen?
Demo on virallisen Scrumin mukaan osa sprint review -kokousta, mutta me suosittelemme pitämään ne erikseen. Lue blogista, miksi!
Asiakkaan tunnepolku käyttäjätarinan rinnalle
Tunnepolku varmistaa loistavan asiakaskokemuksen. Blogista löydät parhaat vinkkimme toimivan tunnepolun luomiseen!