Contribyte – Atlassian asiantuntemusta jo yli 10 vuoden kokemuksella

Työkalupalvelu

Atlassian Jira, Confluence, ServiceDesk ja Bitbucket työkalut SaaS palveluna räätälöitynä juuri sinun tarpeisiisi ja vaatimuksiisi.

Vuosihuolto

Päivitämme Atlassian tuotteesi, ympäristösi ja lisäosasi kuntoon aina tarpeen mukaan

konsultointi

Haastavimpien Atlassian kysymysten ja töiden hoitaminen

koulutukset

Koulutukset niin käyttöönottoon kuin toiminnan tehostamiseenkin.

Työkalut määrittävät toimintatapasi – hyvässä ja pahassa

Luotettu Atlassian-kumppani

Pitkäaikaisena Atlassian-kumppanina ja virallisena Atlassian Gold Solution Partnerina tarjoamme kaikkia Atlassianin tuotteita ja niihin liittyvää tukea, konsultointia sekä koulutusta. Olemme olleet  Atlassianin virallinen kumppani yrityksen perustamisvuodesta eli vuodesta 2006 alkaen. Virallisena Atlassian-kumppanina meillä on suora yhteys esim. Jiran, Confluencen ja ServiceDeskin tuotekehittäjiin sekä Atlassianin tuotteisiin liittyvään koulutustietoon.

Contribyte on tehnyt töitä tuotekehityksen työkalujen kanssa jo yli 10 vuotta. Tunnemme parhaat työkalut ja toimintamallit.

 

Atlassian tuotteet jatkuvana palveluna

:Jira, Confluence, ServiceDesk SaaS-palvelu

  • Työkaluammattilaisten ylläpitämä palvelu
  • Jatkuva seuranta ja kehittäminen
  • Ylläpitosuunnitelma
  • Palvelun muokkaaminen asiakkaan tarpeiden mukaan
  • Automaattinen monitorointi
  • Sovellusten päivittäminen
  • Palvelutiimi 9-17
  • Service Desk -asiakkaalle
  • Sähköposti ja puhelintuki
  • Ilmainen lisenssienhallintapalvelu
  • Contribyte käyttäjäryhmä info

Lisätietoja palveluvaihtoehdoistamme: Contribyte työkalupalvelun palvelukuvaus.

Palvelumme arvolupaus

Contribyten työkalupalvelu on turva kaiken kokoiseen ohjelmistokehitykseen. Se takaa käyttäjille aina toimivan ja ajantasaisen työympäristön ilman, että yrityksen tarvitsee itse investoida erityisosaamiseen.

Contribyte ei ole ulkoistettu IT-osasto, vaan ohjelmistokehityksen asiantuntija ja yrityksesi kumppani, jolle kehittämisen lopputulos ratkaisee.

Varmista täysi teho työkaluistasi

Haluaisitko helpottaa tiimisi työskentelyä lisäosilla tai kehittää työnkulut tarkoituksenmukaisemmiksi? Contribyte työkalupalvelun perusajatus on se, että varmistamme asiakkaan täyden hyödyn kaikista käyttämistäsi Atlassian tuotteista ja niiden lisäosista. Tuomme kokemuksia kymmeniltä eri asiakkailtamme organisaatiosi käyttöösi.

Aina edullisemmin kuin itse tehden

Olisiko oman henkilöstönne parempi keskittyä asiakkaalle tehtävään työhön? Lupaamme, että työkalupalvelullamme saat työt tehtyä  aina edullisemmin kuin itse tehden. Meidän kokeneella tiimillämme on yli sadan Atlassian hankkeen kokemus. 

Täysin räätälöity juuri sinun tarpeisiin

Palvelu voidaan mitoittaa juuri sinun tarpeisiin sopivaksi. Palvelun laajuutta voidaan säätää joustavasti toteuman perusteella, et maksa koskaan liikaa. Voimme esimerkiksi tarjota palvelua teidän tiloista hostattuun systeemiin tai voimme myös toimittaa avaimet käteen niin Atlassian pilvestä kuin suomalaisen kumppanimme pilvestä. Lisäksi palveluun voidan sisällyttää kaikki Contribyten asiantuntijapalvelut – et jää koskaan yksin!

Lisenssien optimointi - et maksa turhasta

Lupaamme, että meiltä saat aina sinulle edullisimman vaihtoehdon lisensseille. Contribyten CTO Lasse Mikkonen teki töitä ALM työkalujen lisenssien kanssa jo ennen Contribyten perustamista. Meillä onkin takuuvarmasti Suomen kokeneinta ja parasta osaamista lisenssien optimoinnista ketterien työkalujen parista.  Kysy siis aina meiltä lisenssitarjousta!

Niklas Tikkala

Niklas Tikkala

Palvelujohtaja

Contribyte työkalupalvelu palvelupäällikkö, työkalujen myynti.

Puhelin: 040 6818585
niklas.tikkala@contribyte.fi

Lasse Mikkonen

Lasse Mikkonen

Teknologiajohtaja

Tuotekehityksen työkalut ja konsultointi. Myynti.

Puhelin: 040 543 9845
lasse.mikkonen@contribyte.fi

etsitkö palvelua - Jätä yhteystietosi, niin olemme yhteydessä!

12 + 2 =

FAQ – Usein kysytyt kysymykset palvelustamme!

FAQ: Mikä on Contribyte työkalupalvelu?

Contribyte työkalupalvelu on muokattava ylläpitopalvelusopimus, jolla saat kustannustehokkaasti haluamasi palvelutason työkaluille. Palvelun eri osia voi räätälöidä tarpeen mukaan.

Palvelupaketin sisällön voit itse määritellä haluamaksesi alla olevista palvelukomponenteista. Poiketen muista markkinoilla olevista palvelupaketeista asiakkaanamme voit luoda kokonaisuuden, joka palvelee juuri teidän tarpeitanne ja pystyy reagoimaan tarvittaessa nopeasti muutoksiin.

Palvelun tarkka sisältö määritellään yhdessä asiakkaan kanssa.

FAQ: Contribyte työkalu -palvelun palvelukuvaus

Contribyte työkalupalvelu koostuu modulaarisista osista. Palveluun voidaan koota tarpeen mukaan osia neljästä osakokonaisuudesta:

Sovellusylläpito -palvelu tarjoaa kattavan sovellusympäristön, joka on toimintavarma ja sisältää kaikki tarvittavat osat DevOps alueelle.

Sovelluksen ylläpitopalvelun voi ottaa kattamaan joko yrityksen omassa palvelinympäristössä pyöriviin sovelluksiin tai käyttää Työkalupalvelun mukana tulevaa palvelinkapasiteettia. Sovellukset toimivat lähtökohtaisesti 24/7. Vikatilanteiden korjaaminen tapahtuu tukipalvelusopimuksen puitteissa.

Perustason varmennus tehdään virtuaalipalvelimen snapshot toiminnolla kerran päivässä, 7 päivän kierrolla. Lisäpalveluna on saatavissa kattavammat vaihtoehdot, kuten tietokantavarmennukset, automaattipalautukset testiympäristöön, varmennuspakettien toimittaminen.

Tukipalvelut takaa yritykselle riittävän ja kustannustehokkaan avun käyttäjien auttamiseen ja mahdollisten häiriötilanteiden korjaamiseen.

Palvelun SLA (Service Level Agreement) taso voidaan määritellä tarkasti halutulle tasolle. Perustasolla palveluun kuuluu Online Service Desk 9-17 EET.

Lisäoptioilla palvelua voidaan laajentaa seuraavasti:

– Pidennetty palveluaika, aina 24/7 asti

– Lyhemmät vasteajat: vastaus- ja/tai ratkaisuaika

– Sähköposti ja/tai puhelintuki

– Nimetyt tukihenkilöt

Lisenssointipalvelun avulla hallitset kaikkien TuTe Työkalupalvelun piirissä olevien sovellusten lisenssejä yhdellä kertaa. Palvelu kattaa lisenssien ylläpitojen uusinnat, lisähankinnat, lisenssikäytön raportoinnin ja lisenssimäärien optimoinnin. Lisenssit laskutetaan joko erikseen tai osana COS palvelua riippuen tarpeesta.

Konsultointipalvelu tarjoaa asiakkaalle ennakoitavan ja suunnitelmallisen mallin TuTe Työkalut -palvelussa olevien toimintojen tehokkaaseen hyödyntämiseen ja kehittämiseen. Olemme paketoineet useimmin käytetyt palvelut paketeiksi:

– TuTe Työkalut -palvelun käyttöönotto

– Integrointi

– Koulutukset

Jatkuvan kehittämisen mallissa määritetään asiakkaan kehittämistarve vuositasolla ja paketoidaan työ kuukausitason tavoitetuntimääräksi, jonka puitteissa asiakkaan priorisoimalla työjonolla kehittään kulloinkin tärkeimpänä nähtyä aluetta.

Palvelu sisältää myös vuosittaisen konsultointityön puitesopimuksen mahdollisten suurempien kehitystöiden varalta. Puitesopimuksella varmistetaan hintataso ja saatavuus myös vaativimmille tai äkillisille tarpeille. TuTe Työkalu -palveluun on valittavissa kaikki Contribyten tarjonnassa olevat konsultointialueet: prosessien arviointi ja parantaminen, portfolion-, vaatimus- ja testauksenhallinta, automatisoinnit, työkalu- ja menetelmäkoulutukset sekä muut.

FAQ: Millainen kokemus teillä on palveluiden pyörittämisestä?

Contribyte on historiansa aika ylläpitänyt todella suuria, yli tuhannen aktiivisen käyttäjän palveluita.

Tälläkin hetkellä meillä on monta kymmentä palveluasiakasta ja kehitämme palveluamme jatkuvasti.

Olemme toimineet tuotekehityksen työkalujen palveluiden kanssa perustamisestamme, eli vuodesta 2006 lähtien.

FAQ: Mitä eroa on Tulevaisuuden tuotekehitys palvelulla ja Contribyte työkalu -palvelulla

Tulevaisuuden tuotekehitys -palvelu paketoi yhteen kaikki Contribyten palvelut koulutuksista, konsultoinneista ja muutoshankkeista aina työkalujen valintaan ja käyttöönottoon asti. Contribyte työkalu-palvelu kattaa työkalujen ylläpidon ja pienkehittämisen. Palvelut voidaan yhdistää toimivaksi kokonaisuudeksi.

Contribyte työkalu -palvelu keskittyy siis tuotekehityksen työkaluihin ja niiden ylläpitoon.

FAQ: Saako teiltä palvelua myös englanniksi?

Kyllä, tarjoamme tukipalveluita kattavasti sekä suomeksi että englanniksi, joten et jää pulaan!

Meidän kauttamme hoituu käyttäjätuki, ylläpitohenkilöiden tuki sekä yhteydenpito työkalutoimittajan suuntaan

FAQ: Onko Contribyte COS sama kuin Contribyte työkalu -palvelu

Kyllä, teimme vuoden 2017 alussa nimenmuutoksen palvelullemme. Näin saimme sen sopimaan paremmin Contribyte -brändiimme. Aiemmin ostettujen palvelujen ehdot pysyvät samana.

Atlassian-tuoteperheen tuotteet ovat nousseet Suomen suosituimmaksi tavaksi hallita tuotekehitystä ja sen informaatiovirtoja.

 

palveluiden vuosihuolto

Päivitämme ja huollamme Jira, Confluence ja Service Desk ympäristösi

Atlassian päivittää tuotteitaan jatkuvasti. Jokaista päivitystä ei kuitenkaan kannata omaan ympäristöön ottaa, vaan päivitykset tulee tehdä hallitusti. Päivityksiä ei ole syytä lykätä liian pitkälle, vaan niitä tulee tehdä sopivin aikavälein.

Olemme päivittäneet Suomen haastavimpia Jira, Confluence ja Service Desk ympäristöjä ja tehneet isoja versionnostoja, jopa monien vuosien väliltä. Meillä on kokemusta, miten päivitykset saadaan vietyä hallitusti maaliin.

Atlassian palveluiden vuosihuolto kuuluu osana Contribyte työkalupalvelua, mutta voitte tilata meidät tekemään päivitykset myös erikseen.

Työkaluista kannattaa ottaa kaikki hyöty irti – kouluta itsesi tai tiimisi Atlassian-tuotteiden asiantuntijaksi.

 

Konfigurointi ja konsultointi

 

Autamme organisaatioita haastavimpien Atlassian konfiguraatioiden, muutosten ja käyttöönottojen kanssa.

Meillä on mittava kokemus Jiran, Confluencen ja Service Deskin käyttötapauksista erilaisissa ympäristöissä ja takaamme, että onnistumme auttamaan sinunkin organisaatiotasi saamaan enemmän irti Atlassian työkaluista.

Contribyte on perustamisvuodestaan 2006 asti työskennellyt ALM (Application Lifecycle Management) työkalujen kanssa ja auttanut satoja organisaatioita työkalujen paremmassa käytössä. 

Ymmärrä lisää Atlassian tuotteista videoidemme avulla

Täysi potentiaali työkaluista lisäosien avulla!

 

Contribyten tarjoamat Atlassian lisäosat

Jotta saat Atlassian-tuotteista täyden potentiaalin irti, olemme nostaneet tälle sivulle muutamia lisäosia, joista on hyötyä Atlassian-ohjelmistojen käytössä. Esittelemme muutamia suosituimpia lisäosia, mutta parhaimman kokonaisuuden saat meitä konsultoimalla. Organisaation, tuotekehityksen ja tiimin tarpeet määrittävät lopulta sitä, mikä kokonaisratkaisu toimii parhaiten. Meidän asiantuntemustamme on tehostaa asiakkaidemme toimintaa järkevillä lisäosilla.

Tutustu näihin suosittuihin ja monen hyviksi havaitsemiin lisäosiin. Halusit sitten luoda enemmän arvoa liiketoiminnalle tai tuotekehityksen kokonaiskuvaan, nämä Atlassian-lisäosat kannattaa ottaa harkintaan!

 

Työkaluista kannattaa ottaa kaikki hyöty irti – kouluta itsesi tai tiimisi Atlassian-tuotteiden asiantuntijaksi.

 

Jira, Confluence, ServiceDesk sekä Atlassian lisäosien koulutukset

Vuonna 2010 lisäsimme tarjoomaamme yhdistettyjä työkalu- ja menetelmäkoulutuksia, kuten suositun JIRA tiimeille -koulutuksen. Timo Leppä oli ensimmäinen Atlassianin sertifioima kouluttaja Suomessa. Nykyään olemme Atlassian Gold Partner -kumppani, mikä takaa meille suoran yhteyden Jiran ja Confluencen tuotekehittäjiin ja koulutustietoon. Useimmiten meidät valitaan koulutustoimittajaksi juuri koulutuksen muokattavuuden ja tuotekehitysosaamisemme takia.

Valitse tästä teille sopivat tuotekehityksen työkalukoulutukset!

 

Confluence tehokkaaksi työkaluksi

Jira tiimeille

Confluence ja JIRA - lyömätön yhdistelmä tiimeille

 XRAY for Jira - testauksen hallinta

Katso myös meidän suositut ilmaiskoulutukset!

Ota yhteyttä!

Laita viestiä alla olevalla kaavakkeella, ota suoraan yhteyttä tai katso yhteystietomme.

Lasse Mikkonen, CTO, Atlassian ja muut työkalut, 040 543 9845
Henri Hämäläinen, toimitusjohtaja, 050 487 3291
Timo Leppä, koulutukset, tiimivalmennukset, 0400 924 830
Harri Pendolin, tuotejohtaminen ja palvelumuotoilu, 040 582 0865

 

6 + 9 =

Share This