
E-Urheilun opit etätöihin: Mitä tiimin vetäjä voi oppia e-urheilusta?
E-urheilussa etätyö ja etänä pidettävät palaverit ovat arkista kommunikointia. Mutta miten etätiimiä oikein johdetaan? Lue blogista, mitkä e-urheilun opit voi ottaa etätöihin!

Kommunikaatio etätyössä – parhaat vinkkimme etätyötä tekeville tiimeille
Nyt kun useat meistä ovat lisänneet etätyötä, on syytä kiinnittää huomiota siihen, miten kommunikaatio etätyössä toimii. Kun koko porukalla ollaan etänä, on riskinä se, että emme kommunikoi aivan niin tiiviisti kuin ennemmin. Lue blogista, kuinka kommunikaatio etätyössä toimii parhaiten!

Etätyön pelikirja – kuinka säilytät tiimin toimintakyvyn
Yllättäen etätöihin koko tiimi? Mieti näitä asioita ja sovi tiimin kanssa etätyön pelikirja, niin varmistat, että tiimin tuottavuus ei laske!

Käyttäjätarinan hyväksyntäkriteerit helposti – dokumentoi grooming-keskustelu!
Kuinka tottumaton tiimin tulisi toimia hyväksyntäkriteerien kanssa? Näillä vinkeillä luot käyttäjätarinan hyväksyntäkriteerit helposti!

Miten uusi toimintatapa valitaan? – Kysy itseltäsi tämä kysymys!
Moni kysyy meiltä, mitä työkalua, teoriaa tai viitekehystä käytämme valmentaessamme ja konsultoitaessamme. Mutta ennemmin, kuin että miettisi ensin viitekehyksen ja muotin, olisi syytä pohtia, mitä ratkaistaan tai kehitetään ja miksi.

Käyttäjätarinoiden pilkkominen on tärkeää – Mammuttitarina tukehduttaa tuotekehityksen
Kaikki tunnemme vertauksen, jossa sanotaan, miten elefantti syödään. Aivan, pienissä osissa. Sama pätee myös tuotekehitykseen – käyttäjätarinoiden pilkkominen on onnistumisen edellytys!

Herätä asiakasdata henkiin – Asiakasymmärrystä palvelu- ja tukipyyntöjen analyysista
Asiakasdata piilee palvelu- ja tukipyynnöissä. Ne ovat arvokasta informaatiota, joka kevyelläkin analysoinnilla kasvattavat yrityksen asiakasymmärrystä.